joi, 2 septembrie 2010

BUN VENIT

...sint Alina,ma bucur sa va stau la dispozitie cu teme si discutii interesante despre tatuaje.Marturisesc ca sint o indragostita de aceasta arta..marturisesc ca am o mare parte a corpului acoperita de tatuaje..sint gata sa povestim despre tot ce va intereseaza,doresc sa aflu lucruri din experientele voastre,si sint decisa sa nu intru in nici un fel de conflicte cu cei care au o parere negativa despre acest subiect.Sint decisa sa potr discutii elegante si respectuoase si nu am nici o dorinta sa fiu vizitata de rautaciosi fara motivatie..fara scuze..sau cu..Asadar...bun venit.

4 comentarii:

  1. lucruri din experienta mea ..? mmmmmmmmm sa ma gandesc ....... este greoi de zis una din experientele cele nai placute legate de tatuaje este atunci cand am gasit o persoana deschisa la cea ce vedeam eu vitorul meu cover up de pe mana , parca era defapt mana mea ce gandeam eu ia realiza fiind totusi un pic reticenta la idea mea dea combina in poveste isus cu demonii dar datorita contextului povesti a accepta ideea si-a pus suflet in lucrere , este un tatuaj refacut la care am astepta pe putin 7 ani sa poata transpune povestea mea , partea buna a lucrurilor este ca pe langa refacerea tatuajului sa legat si-o frumoasa pretenie , acea persoana care mia facut tatuajul este o persoana remarcabila cu un suflet atat de bun nici cand o calca cineva in picioare nu se poate supara .... acea persoana este chiar creatorul acestui blog .este vorba de Alina si am scris toate aceste randuri pt cea ce a facut pt mine .
    Inca odata multumesc frumos pt tatuajul realizat si fericirea care miai aduso si multa bafta sa ne auzim cu bine .
    Cu multa stima si respect cipriotu

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos proiect, sunt convins ca vor fi multi interesati de ceea ce se scrie aici. Mult succes si felicitari Alina.
    PS. Imi pare rau ca nu ne-am vazut cand am fost la Tm.

    RăspundețiȘtergere
  3. ma ierti?te rog sa ma ierti..a fost o zi horror..iti multumesc pt intelegere..si pentru apreciari...si te rog sa mai vi in vizita..in timisoara(promit sa fiu prezenta)..si pe blog..as fi bucuroasa sa vorbim..

    RăspundețiȘtergere
  4. cipriotule,elegant si dragut ca in totdeauna,eu iti multumesc pt incredere..si pt ca mi-ai dat ocazia sa ma manifest artistic pe pielea ta..sper ca locul pe care il ocup acum in inima ta sa ramina pt totdeauna al meu

    RăspundețiȘtergere